همکاری بانک تجارت و ذوب‌آهن اصفهان برای ارتقاء تولید

آیین انعقاد دو تفاهم‌نامه ارزی و ریالی فی‌مابین بانک تجارت ایران و ذوب‌آهن اصفهان، یکم بهمن‌ماه با حضور رضا دولت‌آبادی مدیرعامل این بانک و منصور یزدی زاده مدیرعامل ذوب‌آهن در حضور جمعی از مسئولان این دو سازمان مبادله شد.

ذوب‌آهن اصفهان به‌عنوان اولین تولیدکننده فولاد کشور جایگاه خاصی در ابعاد مختلف دارد و توانسته با صادرات محصولات خود که منطبق با آخرین استانداردهای روز دنیا است، ارز حاصل از صادرات را به کشور بازگرداند و این موضوع دستاورد بزرگی به ویژه در دوران تحریم به شمار می‌رود.

رضا دولت‌آبادی مدیرعامل بانک تجارت افزود: بازدید بسیاری خوبی از بخش‌های مختلف کارخانه امروز انجام گرفت و ما به‌عنوان بانک تجارت آمادگی خود را برای همکاری با این مجتمع عظیم صنعتی اعلام می‌کنیم. بانک‌ها مشاوران خوبی برای تولیدکنندگان محسوب می‌شوند و لذا می‌توان از طریق تعاملات دوسویه در زمینه‌های مختلف همکاری‌های مناسب و نتایج سودمندی گرفت.

منصور یزدی زاده مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان نیز گفت: وارد ۵۶ سالگی ذوب‌آهن اصفهان شدیم و این تفاهم‌نامه که نزدیک به روز بیست و سوم دی‌ماه سالروز انعقاد قرارداد کارخانه، تبادل شد را به فال نیک می‌گیریم. هر آنچه در چرخه تولید نیاز داریم به سرمایه در گردش بازمی‌گردد و بانک‌ها ارکان بسیار مؤثری در این راستا محسوب می‌شوند.

مدیرعامل شرکت اظهار داشت: ذوب‌آهن اصفهان نخستین تولیدکننده مقاطع ساختمانی کشور و تنها تولیدکننده ریل در غرب آسیا به شما می‌رود و هم‌اکنون این محصول دارای ارزش‌افزوده بالا در پنج محور راه‌آهن کشور مورداستفاده قرار می‌گیرد. ذوب‌آهن اصفهان نیازمند یک پشتوانه مالی است و بانک تجارت ایران که برای همکاری اعلام آمادگی نموده است، می‌تواند یک شریک راهبردی و مؤثر برای ذوب‌آهن در راستای ارتقاء کمی و کیفی تولیدات شرکت، باشد.

انتهای پیام/

https://kasbnews.com/42