خرید دیجی کالا توسط همراه اول

خرید دیجی کالا توسط همراه اول

شنیده‌ها حاکی از آن است که همراه اول، سهام دیجی کالا را خریداری کرده است و این معامله نهایی خواهد شد. ظاهراً همراه اول با خرید سهام سرآوا و بنیان‌گذاران دیجی کالا قصد دارد خود را به عنوان سهامدار عمده بزرگترین فروشگاه اینترنتی ایران معرفی کند. پس از پیگیری‌ها مشخص شد که فروش سهام دیجیکالا به همراه اول قطعی است و این امر در مراحل پایانی و امضای قرارداد دو طرف قرار دارد.

دیجی‌کالا سالهاست که با قدرت بر جایگاه نخست فروشگاه‌های اینترنتی ایستاده است و هیچ فروشگاه دیگری تاکنون نتوانسته به گرد پای آن هم برسد. این فروشگاه میزبان میلیون‌ها کالا است و حجم بسیار بالایی از خریدهای اینترنتی مردم را به صورت روزانه به سمت منزل آنان ارسال می‌کند.

دیجیکالا علی‌رغم همه تلاش‌ها بیش از ۴ سال است که نتوانسته وارد بورس شود و این یکی از شکست‌های بزرگ این فروشگاه اینترنتی محسوب می‌شود. با فروش سهام دیجی کالا به شرکت همراه اول حالا به نظر می‌رسد این غول خرده فروشی از عرضه سهام خود در بورس منصرف شده است.

به نظر مراحل واگذاری دیجی کالا به همراه اول درحال نهایی شده است که با این اتفاق، همراه اول بزرگترین سهامدار دیجیکالا خواهد شد./

https://kasbnews.com/10050