سایت جدید باما

باما از چهره جدید سایت خود رونمایی کرد

پلتفرم تخصصی خرید و فروش خودرو باما از طراحی جدید هویت بصری و محصول خود رونمایی کرد. به نظر می رسد ظاهر جدید باما، معرفی امکانات دیگری باشد که به مرور در اختیار کاربران این پلتفرم قرار خواهد گرفت.

پلتفرم باما اعلام کرده است که پس از ۱۲ سال فعالیت در بازار خودرو، با ظاهری به روز و متناسب با جایگاه این برند در بازار و همچنین متناسب با نیاز مخاطبان به فعالیت خود ادامه خواهد داد. یک نگاه جدید

فیس لیفت برند «باما» همچنان تا حدودی به هویت قبلی وفادار است، اما حالا ظاهر به روزتری به خود گرفته است. «امیرعلی شبیری» مدیرعامل «باما» درباره این تغییر اعلام کرد:

“پس از سال ها کار با باما، نیاز به ایجاد تغییراتی در هویت بصری برند خود احساس کردیم. خوشحالیم که تا به امروز توانسته ایم نقش پیشرو “باما” را در رهبری این بازار و ارائه بهترین خدمات به مشتریان تثبیت کنیم. با ارائه راهکارهای جدید و پاسخگویی به نیازهای متغیر بازار خودرو.

به گفته وی، هویت بصری جدید آنها به گونه ای طراحی شده است که با شرایط فعلی بازار خودرو و نیازهای مشتریان خود به مناسب ترین و به روزترین شکل تطبیق دهد: «ما همیشه به ارزش های اصلی خود پایبند بوده ایم. مانند شفافیت و سهولت فرآیندها و این تغییر چهره در راستای استراتژی کلی باما، به تقویت و اجرای این ارزش ها کمک می کند.البته تغییرات صرفاً در ظاهر و عناصر بصری محدود نیست و ما در اجرای محصول ما همچنین از آخرین فناوری و دانش روز دنیا بهره برده ایم.»

از سوی دیگر «مهرداد محمدزاده» مدیر استودیو شیزارو که هویت جدید برند «باما» را طراحی کرده است، در این باره گفت:

«برای طراحی لوگوی جدید و هویت بصری باما تا حد زیادی از زبان طراحی در خودروها با الهام از این واقعیت که عناصر مختلف این زبان طراحی جای خود را در سیستم جدید طراحی باما باز کرده اند. رنگ بندی در «باما» نیز در ظاهری جدید تغییر کرده است تا بر اساس دنیای جدید و نیازهای آن به روز شود. در واقع پلتفرم باما در این فیس لیفت با استفاده از تمامی دارایی هایی که در این سال ها در حوزه برندسازی به دست آورده است، هویت خود را بهینه کرده است.

به گفته مدیران این پلتفرم، طراحی جدید دسترسی و استفاده از بخش های مختلف را برای کاربران آسان تر می کند. ظاهر جدید باما مقدمه ای بر ویژگی های دیگری است که به مرور در اختیار کاربران این پلتفرم قرار می گیرد.

انتهای خبر/

https://kasbnews.com/6065

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *