احسان خاندوزی

صدای فعالان کسب وکارهای مجازی شنیده می شود

سید احسان خاندوزی نائب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس در دیدار با فعالان کسب و کارهای اینترنتی گفت: کسب وکار های اینترنتی یکی از مظاهر نو ظهور فعالیت های اقتصادی هستند که فرصت بسیار ویژه ای برای هم تولیدکنندگان و هم برای مصرف کنندگان ایجاد کرده اند.

وی افزود: فرصت برای تولیدکننده به این جهت که می تواند محصول نهایی خود را در بازارهای گسترده تری عرضه کند و فرصت برای مصرف کننده به جهت دسترسی آسان تر و سریعتر به کالای مورد نظر.

نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس بیان کرد: متاسفانه طی سال های گذشته بستر مناسبی برای رفع موانع این نوع از کسب وکارها و حمایت برای توسعه آنها فراهم نشده است به همین جهت هم است که انتقادهای زیادی نسبت به این کسب کارها وارد شده است.

خاندوزی ادامه داد: تلاشی که ما در کمیسیون اقتصادی مجلس و فراکسیون فضای تولید و کسب وکار انجام خواهیم داد، این است که در وهله اول موانع را شناسایی کنیم. در ادامه این ماجرا، قوانین جدیدی را وضع خواهیم کرد که در چارچوب همین قوانین، به صورت دقیق و شفاف از کسب وکارهای مجازی حمایت به عمل آورد.

نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در پایان تاکید کرد: در صورتی که نیازمند ورود قانون گذار و حاکمیت در امر حمایت و مانع زدایی باشد، صدای فعال کسب وکار مجازی را می شنویم و نسبت به مشکلات آن اقدام میکنیم.

انتهای پیام/

https://kasbnews.com/1837

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *