رشد شاخص بورس

رشد ۳ هزار واحدی شاخص بورس در هفته سوم خرداد

در جریان معاملات بازار سرمایه در هفته‌ گذشته طی ۳روز معاملاتی تعداد ۲۳میلیارد و ۸۴۹میلیون انواع اوراق بهادار به ارزش ۱۹۷هزار و ۱۲۳میلیارد ریال در بیش از ۵میلیون و ۴۰۲هزار و ۴۴۶دفعه مورد معامله قرار گرفت که به ترتیب ۲۱.۴۱ و ۱۹.۹۱ درصد افت و ۹۸.۱۴ درصد رشد را نسبت به هفته قبل‌تر تجربه کردند.

این درحالی است که تعداد ۱۶۷۳میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش کل بیش از ۳۷هزار و ۸۴۶میلیارد ریال نیز در هفته گذشته مورد معامله قرار گرفت که به ترتیب با ۴۷.۸۳ و ۵۰.۸۰ درصد کاهش افزایش همراه شدند.

شاخص بورس در پایان معاملات هفته منتهی به ۲۱ خردادماه با ۳هزار و ۲۰۴درصد افزایش، معادل ۰.۲۸درصد رشد کرد و به رقم یک میلیون و ۱۵۱هزار  و ۸۴۶واحد رسید و شاخص کل هموزن نیز با یک هزار ۲۹۰واحد افزایش، معادل ۰.۳۴درصد افت کرد و رقم ۳۸۰هزار و ۷۴۷واحد را به نمایش گذاشت.

شاخص بازار اول هم در این مدت با ۵هزار و ۳۹۸واحد افزایش به رقم ۸۴۴هزار و ۴۷۱واحد و شاخص بازار دوم با ۳هزار و ۹۸۹واحد کاهش، به عدد ۲ میلیون و ۳۲۴هزار و ۲۶۴واحد رسیدند که به این ترتیب شاخص بازار اول با ۰.۶۴ درصد افزایش و شاخص بازار دوم با ۰.۱۷درصد کاهش همراه شدند.

انتهای پیام/

https://kasbnews.com/1796

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *