رشد ۲۰ درصدی تجارت الکترونیکی شرکت پست


مدیرکل پست لرستان اظهار داشت: شرکت پست لرستان در ۶ ماهه نخست امسال موفق شود رتبه اول کشور را بر اساس میزان عملکرد کسب نماید. وی یا بیان اینکه طی دو سال گذشته شرکت پست برای حفظ سلامت مرسوله های پستی تدابیر خاصی اندیشده است، افزود: بر همین اساس این کالاها در قفسه‌های فلزی مخصوصی نگهداری می‌شوند که احتمال آسیب دیدن آنان خیلی کم است.

علی پناهی بیان داشت: در حال حاظر شرکت پست مرسوله هایی که مقصد آنان مراکز استان‌های همجوار است را کمتر از ۲۴ ساعت به مقصد می‌رساند و این زمان برای شهرستان‌های همجوار و مراکز غیر همجوار کمتر از دو روز کاری است.

پناهی با اشاره به اینکه زمان رسیدن کالا از تهران به خرم‌آباد یا بلعکس کمتر از۲۴ساعت است، تصریح کرد: طی ۶ ماه گذشته بیش از دو میلیون مرسوله پستی در لرستان جابجا شده است یعنی در هر روز شرکت پست لرستان بیش از هشت هزار مرسوله را جابجا کرده است.

وی با اشاره به اینکه در ۶ ماه گذشته شاهد رشد ۲۰ درصدی تجارت الکترونیکی شرکت پست بوده‌ایم؛ افزود: در همین زمینه شرکت ملی پست ایران یک شبکه مجازی با نام Ebazar طراحی کرده که فروشندگان و مردم میتوانند کالاها خود را در این برنامه به اشتراک بگذارند.

مدیرکل پست لرستان در بخش پایانی صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: طی سه سال گذشته با توجه به فشاری که به ناوگان شرکت پست آمده شاهد فرسودگی آن هستیم که به دنبال راهکاری برای نوسازی آن هستیم همچنین به یک فضای بزرگتر برای انبار خود نیازمندیم که در این زمینه نیز رایزنی‌هایی انجام شده است.

انتهای پیام/

https://kasbnews.com/6472

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *