ایلان ماسک

ایلان ماسک ۵ منتقد خود را اخراج کرد

ایلان ماسک که علاقه ای به انتقاد از خود ندارد کارمندانی را که با انتشار نامه ای برخی اقدامات او را نکوهش کرده بودند، اخراج کرده است.

نیویورک تایمز روز پنجشنبه گزارش داد که اسپیس ایکس کارمندان مرتبط با این نامه را اخراج کرده و به نقل از سه کارمند مطلع اسپیس ایکس این موضوع را تایید کرد. تعداد کارمندانی که اخراج شده‌اند هنوز به طور دقیق مشخص نیست.

به گفته نیویورک تایمز، گوین شاتول، رئیس اسپیس ایکس، ایمیلی ارسال کرد و گفت این شرکت تحقیقاتی را انجام داده و به خدمت تعدادی از کارمندان مرتبط با این نامه خاتمه داده است.

بر اساس این ایمیل کارمندانی که در پخش این نامه نقش داشتند، به دلیل ایجاد احساس ناراحتی، ارعاب و قلدری و عصبانیت دیگر کارکنان اخراج شده‌اند، زیرا در این نامه آنها تحت فشار قرار گرفته اند تا چیزی را امضا کنند که منعکس کننده نظرات همگان نیست.

ماسک به دنبال تامین بودجه ۴۴ میلیارد دلاری برای خرید توییتر است و در حالی منتقدان خود را اخراج کرده که مدعی حمایت از آزادی بیان در توئیتر است.

نامه کارکنان اسپیس ایکس، با عنوان «نامه ای سرگشاده به مدیران اسپیس ایکس» منتشر شده و در آن ماسک به ایجاد دردسر و شرمساری در شرکتی که خودش تأسیس کرده متهم شده است.

در این نامه در فهرستی متشکل از سه خواسته، آمده است: «اسپیس ایکس باید به سرعت و به صراحت خود را از برند شخصی ایلان ماسک جدا کند»، «رهبران این شرکت را به یک اندازه برای تبدیل کردن اسپیس ایکس به مکانی عالی برای کار همگان مسئول نگه دارد» و «تعریف و پاسخی یکسان به همه اشکال رفتار غیر قابل قبول داشته باشد.»

انتهای پیام/

https://kasbnews.com/5972

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *