جلسه ماسک با کارکنان توییتر

ماسک این هفته اولین جلسه خود را با کارکنان توییتر برگزار می کند

ایلان ماسک روز پنجشنبه برای اولین بار از زمان پیشنهاد پیشنهادی ۴۴ میلیارد دلاری خود برای این شرکت در ماه آوریل، با کارمندان توییتر صحبت خواهد کرد. انتظار می رود رئیس مولتی میلیاردر تسلا در این جلسه سوالاتی را از کارکنان توییتر بپرسد.

ماسک هشدار داده است که در صورت عدم ارائه اطلاعات مربوط به حساب‌های جعلی در پلتفرم، ممکن است از این معامله خارج شود. این رویداد توسط پاراگ آگراوال، مدیر اجرایی توییتر در ایمیلی به کارکنان روز دوشنبه اعلام شد. آقای آگراوال به کارمندان گفت که می توانند سوالات خود را قبل از جلسه برای آقای ماسک ارسال کنند.

به گزارش کسب نیوز، این خبر که اولین بار توسط Business Insider منتشر شد، توسط سخنگوی توییتر تایید شد. این نشست همه جانبه اولین باری است که آقای ماسک از زمان ارائه پیشنهاد تصاحب خود مستقیماً با نیروی کار شرکت صحبت می کند.

اوایل این ماه، او تهدید کرد که از این معامله کناره‌گیری می‌کند و این شرکت رسانه‌های اجتماعی را متهم کرد که درخواست‌هایش برای کسب اطلاعات بیشتر درباره پایگاه کاربرانش را «خنثی کرده است».

ماسک در نامه‌ای که برای تنظیم‌کننده‌ها ارسال کرده است، گفته است که این حق را دارد که خودش حساب‌های اسپم را اندازه‌گیری کند. این نامه اختلافی را که برای هفته‌ها پس از آن که او قرارداد را “در حالت تعلیق” اعلام کرد و منتظر اطلاعات بیشتر بود، رسمیت بخشید.

تحلیلگران گفته اند که آقای ماسک ممکن است از این موضوع برای مذاکره مجدد در مورد قیمت یا حتی کناره گیری از معامله استفاده کند. آنها گفتند که تصمیم او برای مطرح کردن این موضوع در رسانه های اجتماعی غیر متعارف بوده و تعیین میزان جدی بودن او را دشوار می کند.

هنگامی که آقای آگراوال در یک سری توییت از روند شرکت برای شناسایی حساب های جعلی دفاع کرد، آقای ماسک با یک ایموجی پوو پاسخ داد. سهام این شرکت در پایان معاملات روز دوشنبه نیویورک هر کدام به ۳۷.۰۳ دلار رسید که بسیار کمتر از قیمت پیشنهادی ۵۴.۲۰ دلاری آقای ماسک است.

انتهای خبر/

https://kasbnews.com/5934