پیکسی

رونمایی اسنپ از پهپاد خود به نام پیکسی (Pixy)

پس از گذشت یک سال از انتشار اخبار و شایعات پیرامون محصول جدید اسنپ، این شرکت بالاخره از پهپاد سلفی خود به نام پیکسی (Pixy) رونمایی کرد. محصولی که نیازی به فرآیند نصب و راه‌اندازی پیچیده‌ای ندارد و حتی بدون کنترلر نیز می‌توان هدایت آن را برای ثبت عکس‌های سلفی در دست گرفت. به گفته اسنپ، پیکسی به چهار حالت پروازی مجهز شده که کاربر می‌تواند با لمس یک دکمه، یکی از این حالت‌ها را انتخاب کند.
این پهپاد کوچک می‌تواند به صورت شناور در هوا حرکت کند، دور کاربر بچرخد یا به دنبال وی حرکت کند. پس از اتمام کار و ثبت عکس‌های سلفی، پیکسی می‌تواند روی دست کاربر فرود بیاید.

این پهپاد از یک دکمه تنظیمات در قسمت میانی بدنه و چهار روتور بهره می‌برد و یک کیس محافظ نیز از بدنه در برابر ضربات و آسیب‌های احتمالی محافظت می‌کند. در خصوص عملکرد این پهپاد نیز باید گفت که عکس‌های سلفی ثبت‌شده توسط پیکسی، به صورت وایرلس به بخش اسنپ‌چت مموریز (Snapchat Memories) منتقل می‌شود.

این امکان برای کاربران فراهم شده تا از افکت‌های موجود مانند رمپ‌های سرعت، جامپ کات یا پرش سه بعدی روی تصاویر استفاده کنند. همچنین کاربر می‌تواند قبل از اشتراک‌گذاری تصاویر در رونمایی اسنپ از پهپاد خود به نام پیکسی (Pixy) یا دیگر شبکه‌های اجتماعی، تغییراتی همچون اضافه کردن لنزها یا صداها را روی آنها اعمال کند. به‌طور کلی، پیکسی می‌تواند ابزاری کاربردی و مفید برای تولیدکنندگان محتوا در اسنپ‌چت باشد. پهپاد سلفی اسنپ در حالی معرفی شد که نخستین خبرهای مربوط به این محصول در سال ۲۰۱۷ منتشر شد. در مارس ۲۰۲۱ نیز خبرهایی مبنی بر همکاری اسنپ با شرکتی به نام Zero Zero برای تولید این پهپاد سلفی در فضای وب منتشر شد. اسنپ قیمت این محصول را برابر با ۲۳۰ دلار تعیین و اعلام کرد که تا اواخر سال جاری میلادی، به دست تمامی ‌علاقه‌مندان آن در سراسر جهان خواهد رسید.

انتهای پیام/

https://kasbnews.com/5616