سایپا

آغاز فاز جدید همکاری های خودرویی سایپا با خودروسازان روسیه

گروه خودروسازی سایپا در جهت توسعه فعالیت های برون مرزی که در ۸ فرمان ابلاغ شده از سوی رئیس جمهور در بخش صادرات مورد تاکید ویژه قرار گرفته است، مذاکرات خود را با روسیه آغاز کرد، از همین رو در بازدید مدیران ارشد منطقه ویژه اقتصادی ایلابوگای جمهوری تاتارستان فدراسیون روسیه از مجموعه سایپا، درباره همکاری های مشترک صحبت و نتایح خوبی حاصل شد.

پس از بازدید مدیران ارشد منطقه ویژه اقتصادی ایلابوگای جمهوری تاتارستان فدراسیون روسیه از مجموعه سایپا در خصوص تولید مشترک با طرف های روسی در منطقه آزاد SEZ آلابوگا، تبادل دانش فنی و امکان استفاده از ظرفیت های علمی و آموزشی هر دو طرف و انتقال دانش در حوزه های IT، نرم افزار، مالی و مهندسی، تفاهم و توافق های صورت گرفت.

همچنین بر اساس توسعه روابط با کشورهای همسایه که دولت سیزدهم این امر را تکلیف کرده است گروه خودروسازی سایپا درحال مطالعه جهت راه اندازی خط مونتاژ خودروهای اقتصادی خود در بازار روسیه است.

در این میان یکی از برنامه های که گروه خودروسازی سایپا در سال جاری با جدیت دنبال می کند و این امر به مدیران ارشد منطقه ویژه اقتصادی ایلابوگای جمهوری تاتارستان فدراسیون روسیه یادآور شد، افزایش صادرات قطعه به روسیه است؛ طی سال های اخیر قطعات خودرویی مختلفی از جمله رادیاتور، قطعات سیستم تعلیق و قطعات ریخته گری به بازار روسیه صادر شده است.

با توجه به بازار بزرگ روسیه و داشتن مرز آبی مشترک و همچنین رسیدن به بازار اوراسیا گروه خودروسازی سایپا برنامه ریزی کرده است که سهم بیشتری از این بازار روسیه داشته باشد، لذا تولید و صادرات خودرو و قطعات آن، از موضوعاتی است که با جدیت پیگیری خواهد شد.

انتهای پیام/

https://kasbnews.com/5485

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *