مراکز خرید روسیه

روس ها علاقمند به حضور برندهای ایرانی در مراکز تجاری روسیه


«اولگ وویتسخوفسکی»، تصریح کرد: شورای مراکز خرید روسیه (RSTC) علاقه مند به افتتاح فروشگاه های برندهای پوشاک ایرانی برای پرکردن جایگاههای خالی بازار پس از خروج شرکت های غربی است و برای تحقق این موضوع  به دلیل نیاز به حل تعدادی از مسائل سازمانی، این امر می تواند ظرف سه سال اتفاق بیفتد.

به گزارش کسب نیوز به نقل از ایرنا، سرویس مطبوعاتی RSTC در مورد نتایج اخیر دیدار با نمایندگان بازرگانی ایران در سفارت ایران در روسیه  نوشت: “روسیه علاقه مند به افتتاح فروشگاه های آماده تولیدکنندگان ایرانی است، اما در فرآیند آوردن آنها تعدادی از مسائل باید حل شود، بنابراین امسال بعید است. نمایندگان برندهای ایرانی بتوانند جای شرکت های تخلیه شده غربی را پر کنند.

«اولگ وویتسخوفسکی»، موسس و مدیر عامل شورای مراکز خرید روسیه (RSTC) گفت: انتظار می رود همکاری با تولیدکنندگان ایرانی با راه اندازی حداقل ۳۰ فروشگاه خرده فروشی در روسیه یا گنجاندن برندهای ایرانی در طیف زنجیره های لباس و کفش موجود آغاز شود.

وی به منظور حضور و توسعه تولیدکنندگان ایرانی در بازارهای روسیه خواستار سرمایه گذاری بیشتر  تجاز و تولیدکنندگان کشورمان و افزود: برای تعیین قیمت کالاها، حل مسئله تدارکات مهم است  و به نظر می رسد بهترین گزینه مسیرهای “آهسته” است که زمان بیشتری را صرف می کند، اما هزینه کمتری دارد.

سرویس مطبوعاتی شورای مراکز خرید روسیه خاطرنشان کرد: «تا زمانی که مسائل لجستیک و گواهینامه کالاها به طور واضح حل نشده باشد، هیچ اطمینانی وجود ندارد که تولیدکنندگان بتوانند کالاهای خود را در محدوده قیمتی آشنا برای خریداران روسی قرار دهند.

به گزارش سرویس مطبوعاتی RSTC، فروشگاه های بزرگ روسیه نیز به نوبه خود آماده ارائه محصولات خود در بازارهای ایرانی ایرانی هستند، اما به شرطی که خود تولیدکنندگان در راه اندازی شعب محلی با دفتر مدیریت خود، در زمینه برندسازی و تبلیغات سرمایه گذاری کنند.

بر اساس این گزارش نمایندگان بازار روسیه در این نشست با تعدادی محصولات تولیدی ایران عمدتاً پوشاک چرم، کفش و کیف با رده های قیمتی مختلف آشنا شدند. شرکت کنندگان در این نشست همچنین در مورد سفر صاحبان مراکز خرید روسیه به ایران برای آشنایی با تولیدات داخلی و مراکز خرید ترکیبی از کالاهای برند و بومی بحث و تبادل نظر کردند.

انتهای پیام/

https://kasbnews.com/5414

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *