امیرسامان اسفندیاری

رشد ۵۲ درصدی فروش کاغذسازی کاوه در سال ۱۴۰۰

گزارش عملکرد دوره یک ماهه منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۴۰۰ این شرکت بر روی سامانه کدال منتشر شد.

امیرسامان اسفندیاری، مدیرعامل و نایب رییس هیأت مدیره شرکت در ارتباط با این گزارش اظهار داشت: چکاوه از ابتدای سال مالی تا انتهای اسفند ماه ۱۴۰۰، در مجموع ۳.۳۵۰.۸۰۴ میلیون ریال از فروش داخلی و صادراتی محصولات خود درآمد داشته است که نسبت به فروش شرکت در مدت مشابه سال گذشته که ۲.۱۹۹.۴۹۴ میلیون ریال بود، با افزایش ۱.۱۵۱.۳۱۰ میلیون ریال، رشدی ۵۲ درصدی دارد.

وی همچنین افزود: میزان فروش ماهیانه کاغذسازی کاوه در اسفند ماه ۱۴۰۰ در مجموع ۳۳۷.۰۶۷ میلیون ریال است، این میزان در مدت زمان مشابه سال گذشته ۲۷۹.۵۴۳ میلیون ریال بوده که با ۵۷.۵۲۴ میلیون ریال افزایش از رشد ۲۰ درصدی برخوردار است.

مدیرعامل کاغذسازی کاوه با تاکید این موضوع که کاغذ فلوتینگ تولیدی این شرکت از بازار مناسبی برای صادرات برخوردار است گفت: در اسفند ماه مبلغ ۵۸.۴۷۰ میلیون ریال به فروش صادراتی تعلق داشته است.

اسفندیاری در پایان با اشاره به دستاوردهای این شرکت در سال ۱۴۰۰ همچون ساخت دستگاه سیوال و کلینر موتورایز، اجرای پروژه گیربکس یکپارچه و بازسازی کامل سالن غذاخوری از تلاش تک تک کارکنان در مسیر رسیدن به این موفقیتها قدردانی کرد.

وی همچنین بازسازی کامل واحد خمیرسازی کارخانه و تجهیز واحد آتش‌نشانی به دستگاه‌های جدید اعلام و اطفاء حریق را از برنامه‌های مهم سال ۱۴۰۱ برشمرد.

شایان ذکر است کاغذسازی کاوه که با نماد چکاوه در بازار بورس فعالیت دارد از شرکت های وابسته به هلدینگ سلولزی تاپیکو و شستا است.

انتهای پیام/

https://kasbnews.com/5267