علی جباری

سال ۱۴۰۰ به عنوان نقطه عطف بیمه رازی ثبت شد

علی جباری در پنجمین همایش سراسری مدیران بیمه رازی، با اشاره به اینکه سال ۱۴۰۰به عنوان نقطه عطف فعالیت شرکت بیمه رازی ثبت شده است، گفت: دستاوردهای بیمه رازی در سال جاری بیانگر آن است که سال ۱۴۰۰ نقطه عطف فعالیت بیمه رازی بوده است.

مدیرعامل بیمه رازی خاطرنشان کرد: بررسی عملکرد بیمه رازی تا پایان بهمن‌ماه نشان از آن دارد که شرکت به اهداف آرمانی خود در سال جاری دست پیدا کرده است.

جباری بیان کرد: در سال ۱۴۰۰، در بیمه اتکایی پرتفوهای قابل قبولی در شرکت بیمه رازی جذب شده است که این مهم یکی از دستاوردهای شرکت محسوب می‌شود.

وی ادامه داد با اشاره به ظرفیت‌های بیمه در استان‌ها ، بیمه رازی با تاکید بر چرخش استراتژیک سال ۱۴۰۰، ظرفیت‌های استانی تا حد قابل قبولی رشد پیدا کرده و تحرک و پویایی محکمی در استان‌ها و شعب استانی رخ داده است.

جباری با اشاره به شناسایی ظرفیت‌ خاص هر شهرستان و استان، گفت: شرکت بیمه رازی در سال آینده به دنبال آن است تا با تکیه بر ظرفیت‌های هر استان شرایط بسیار مناسبی را برای خود رقم بزند و نگاه ویژه‌ای به شهرستان‌ها خواهد داد که بخشی از اقدامات مرتبط با شهرستان‌ها تاسیس ۳۰ شعبه جدید در کشور است.

انتهای پیام/

https://kasbnews.com/5116

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *