بانک ایران زمین

نوآوری بانک ایران زمین در ثبت تعامل با مشتریان

بانک ایران زمین برای بهبود فرایند ارائه خدمات بانکی به مشتریان خود تا پایان ســال ۱۴۰۰ روابط عمومــی دیجیتال و مرکز تماس دیجیتال را راه اندازی می کند.

مسئولان و مدیران ارشد بانک ایران زمین همواره تأکید داشتند که مشتریان اولویت نخست آن ها در فرایند خدمات رسانی بانکی محسوب می شوند. موضوعی که در عملکرد این بانک نیز طی سالیان متمادی در سطح کشور نمایان شده و اکنون نیز این بانک را پیشگام ابداع روشی تعاملی در ثبت تجربه و نقطه نظرات مشتریان در سراسر کشور کرده است.

بنابر اعلام این بانک ، از جمله دغدغه های اصلی متولیان نظام بانکداری کشور در هر سطحی، آگاهی از نظرات و مشکلاتی است که در فرایند ارائه خدمات بانکی برای مشتریان وجود دارد و این موضوع از مباحث بسیار مهم است که می تواند عاملی اصلی در ارتقای کیفیت بسیاری از بخش های مختلف محسوب شود.

بر این اســاس، نمای شعب بانک طی یک سال گذشته تغییر کرده است و این هویت را به مشــتریان ارائه کرده که بانک ایران زمین با خدمات جدید و ظاهری بهتر از گذشــته در کنار مشتریان خود خواهد بود.

همچنین رویکرد مرسوم نظرسنجی از شیوه سنتی، مبتنی بر کاغذ، به روش مکانیزه مبتنی بر پلتفرم های الکترونیک تغییر یافته و در گستره ملی در حال اجرا و بهره برداری است. به همین علت بانک ایران زمین تصمیم دارد تا پایان ســال ۱۴۰۰ روابط عمومــی دیجیتال را به صــورت کامل راه انــدازی کند؛ ضمن اینکه مرکز تماس دیجیتال نیز راه اندازی شده است و در ماه های آینده در تمام شــبکه های اجتماعی پاسخگوی مشــتریان؛ در شعب خواهد بود.

این اقدام با هدف بهبود شیوه نظرسنجی از مشتریان و حذف واسطه انسانی در مرحله جمع آوری و ورود اطلاعات و نیز انطباق فرایند نظرسنجی با معیارهای بانکداری نوین، صورت گرفته است.

در این راستا بانک ایران زمین با توجه به وضعیت قرمز شدن اکثر نقاط کشور با سویه جدید امیکرون، درصدد است، خدمات غیرحضوری برای مشتریان خود را به منظور پیشگیری از آسیب‌های احتمالی در این باره افزایش دهد.

همچنین ضرورت استفاده از این نوع خدمات در بانک‌ها برای چندمین بار اهمیت پیدا کرده است که بانک ایران زمین از شروع ویروس کرونا با ارائه خدماتی گسترده در خدمت مشتریان خود بوده است.

مشتریان این بانک می‌توانند با استفاده از اینترنت‌بانک، خدماتی مثل خدمات کارت، خدمات سپرده گذاری و انتقال وجه در هر یک از شعب را به صورت غیرحضوری دریافت کنند. همچنین اپلیکیشن همراه بانک و دستگاه‌های خودپرداز بانک ایران زمین برای سرعت بخشیدن به زمان مشتریان است.

با توجه به این نوع عملکرد بانک ایران زمین، شاهد آن هستیم که این بانک به شعار خود که “بانکداری دیجیتال” است، کاملا” عمل کرده است.

انتهای پیام/

https://kasbnews.com/4777

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *