Google Pixel ۶A

گوگل گوشی پرچمدار خود را در ماه می عرضه می کند

به گزارش کسب نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت گوگل قصد دارد پرچمدار خود را با نام Google Pixel ۶A در ماه می و با تراشه تنسور به بازارهای جهانی عرضه کند.

به گزارش سایت gizmochina، شرکت گوگل اولین گوشی هوشمند خود را با تراشه تنسور در اواخر سال ۲۰۲۱ به بازارهای جهانی ارائه کرد. براساس گزارش‌ها این شرکت قصد دارد تلفن جدید خود را نیز با نام Pixel ۶A و تراشه مذکور در ماه می رونمایی کند. در همین راستا شایعاتی درباره خصوصیات پیکسل ۶A منتشر شده است.

گزارش‌های اخیر نشان داده که این گوشی دارای یک دوربین ۱۲.۲ مگاپیکسلی سونی IMX۳۶۳ است که برای اولین بار در سال ۲۰۱۸ در تلفن‌های پیکسل در دسترس کاربران قرار گرفت. دوربین اصلی با یک لنز ۱۲ مگاپیکسلی اولتراواید سونی IMX۳۸۶ همراه خواهد بود. همچنین این گوشی با دوربین ۸ مگاپیکسلی برای گرفتن عکس‌های سلفی عرضه می‌شود.

شایعات حاکی از آن است که گوشی جدید گوگل پیکسل به یک پنل با طراحی سوراخ پانچ و یک اسکنر اثر انگشت درون صفحه نمایش مجهز خواهد شد. افزون بر این پیش بینی می‌شود این گوشی دارای رندر‌های CAD باشد. تصاویر ساختگی Pixel ۶A نشان داده که در قسمت پشتی گوشی یک ماژول دوربین افقی برای دوربین دوگانه تعبیه شده باشد.

انتهای پیام/

https://kasbnews.com/4605