بندر بوشهر

واردات و صادرات کالا از بندر بوشهر تسهیل می‌شود

به گزارش کسب نیوز به نقل از ایرنا، ذبیح الله خدائیان روز یکشنبه در بازدید از تاسیسات بندری بوشهر افزود: بنادر از مبادی بسیار مهم در ورود و خروج کالا هستند و بندر بوشهر به لحاظ ظرفیت‌های بالایی که دارد از جایگاه ویژه و اهمیت زیادی برخوردار است.

وی بیان کرد: در بازدیدی که امروز از بندر بوشهر صورت گرفت سعی می‌شود با برنامه‌ریزی‌های لازم شرایط ورود و خروج کالا در این بندر تسهیل شود.

خداییان اضافه کرد: زیبنده و شایسته نیست که کالاهایی اعم از خودرو و سایر اقلام سال‌های متمادی در بنادر رسوب داشته باشند و امیدواریم سفر امروز به بوشهر تسهیل کننده و تعیین تکلیفی باشد برای این موضوع که طی سالیان در بنادر بوجود آمده است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر نیز گفت: بوشهر بندری با قدمت تاریخی و روبه توسعه با آیتم‌های بین المللی است.

سیاوش ارجمندزاده افزود: افق توسعه بندر بوشهر و تبدیل آن به یک بندر نسل سومی در مجتمع بندری نگین خواهد بود که حجم عمده آن را محیط های کانتینری و بخش دیگر را مخازن برای صادرات و واردات مواد نفتی مایع تشکیل می‌دهد.

در ادامه خداییان و هیات همراه با حضور در محوطه عملیاتی بندر بوشهر از نزدیک از انبارها و روند تخلیه و بارگیری کالا در این بندر بازدید کردند.

ذبیح الله خداییان رییس سازمان بازرسی کل کشور و معاونان این سازمان روز یکشنبه به منظور بررسی مسائل و مشکلات استان بوشهر در حوزه های مختلف بویژه پروژه های عمرانی، بازدید از تاسیسات بندری، گمرکی و انبارهای سازمان جمع آوری اموال تملیکی و دیدار با مسئولان و شرکت در نشست شورای قضایی و نهادهای نظارتی به این استان سفر کرده اند.

انتهای پیام/

https://kasbnews.com/4495

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *