کرولا

این خودرو ژاپنی معروف نگاه ها را خیره کرده است

به گزارش کسب نیوز به نقل از وقایع روز، شاید باورش سخت باشد اما درست می‌بینید؛ عنوان بهترین ماشین سال ۲۰۲۱ در کلاس سدان به این مدل و نام قدیمی تویوتا رسیده است. کرولا برای اولین بار در سال ۱۹۶۶ معرفی شد و شاید این برند ژاپنی فکرش را هم نمی‌کرد که حدود ۵۵ سال بعد و در سال جاری میلادی، این خودرو در نسل یازدهم خود بتواند همچنان در سطح اول دنیا آقایی کند. البته که تویوتا کرولا لقب پرفروش‌ترین خودروی جهان را یدک می‌کشد.

کرولا در نسخهٔ جدید، چهرهٔ کاملاً به‌روز و زیبایی دارد و تویوتا آن را در ۹ تیپ مختلف در دنیا ارائه می‌کند که نوع هیبرید هم جزو آن است. تفاوت این ۹ تیپ در گنجایش موتور، نوع سوخت، کلاس بدنه، تجهیزات اضافه و رخ ماشین است که هرکدام قیمت‌هایی جداگانه دارند.

غیر از تمامی امکانات رفاهی و ایمنی قابل پیش‌بینی، تویوتا پا را بسیار فراتر نهاده و با رنگ‌بندی و نورپرداز خاص ماشین به ایمنی و در عین حال جذابیت بیشتر آن کمک کرده است. ضمن اینکه بر روی خودرو انواع و اقسام تکنولوژی‌های جدید برای جلوگیری بیشتر از تصادفات و افزایش راحتی راننده و سرنشینان فراهم شده است.

این مدل در سال ۲۰۲۰ به عنوان بهترین خودروی سبز جهان شناخته شد و تقریباً تمامی صاحبنظران جهان از هر نظر، نسخهٔ جدید کرولا را بهترین سواری میان‌سایز امسال می‌دانند.

انتهای پیام/

https://kasbnews.com/4460

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *