واکسیناسیون اصناف

واکسیناسیون اصناف از هفته آینده آغاز می‌شود

 به گزارش کسب نیوز به نقل از اتاق اصناف تهران، قاسم نوده فراهانی گفت: با هماهنگی‌های انجام شده از هفته آینده واکسیناسیون اصناف تهران با اولویت بازرسان و صنوف گروه شغلی یک آغاز خواهد شد. با مکاتباتی که با وزارت بهداشت داشتیم در نهایت موافقت شد که به اصناف هم سهمیه واکسن داده شود.

وی گفت: برای تزریق واکسن نیازمند مکان خاصی بودیم که با پیگیریهای انجام شده دو محل مسجد امام در بازار تهران و یک ساختمان در نزدیکی مصلی تهران برای امر واکسیناسیون مشخص شد. در حال حاضر مشغول خرید تجهیزات برای این دو مرکز واکسیناسیون هستیم و طبق برنامه از هفته آینده واکسیناسیون را آغاز خواهیم کرد.

نوده فراهانی افزود: عده ای از همکاران در اصناف برابر با جداول واکسیناسیون عمومی که اعلام شد واکسن را دریافت کرده اند، اما در اصناف تعدادی بازرس داریم که همیشه در میدان هستند و در جاهای شلوغ و پررفت و آمد حاضر هستند، علاوه بر اینها صنوف گروه شغلی یک همیشه در همه شرایط باز و مشغول خدمت رسانی به مردم هستند، بنابراین در مرحله اول اولویت ما صنوف گروه یک مشاغل و بازرسین هستند و بعد در ادامه تمام اصناف در تهران واکسینه خواهند شد.

رئیس اتاق اصناف تهران در پایان افزود: تا زمانی که ۶۰ میلیون نفر واکسن را تزریق نکنند اثر آن مشخص نمی‌شود و مهمتر از آن اینکه بعد از زدن واکسن هم باید دستورالعملها را به درستی رعایت کرد.

وی با درخواست از تمامی اصناف برای رعایت دستورالعمل های بهداشتی گفت: اگر بازرسان با واحدهایی مواجه شوند که دستورالعمل ها را رعایت نکنند حتماً برخورد قاطع خواهد شد.

انتهای پیام/

https://kasbnews.com/2671

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *