مجتمع فولاد صنعت بناب

کسب تندیس زرین رضایت‌مندی مشتری

در چهارمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری با رویکرد نقش مدیران اقتصادی در پیشبرد اقتصاد مقاومتی و جهش تولید که از سوی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی که اواخر خرداد در تهران برگزار شد، مجتمع فولاد صنعت بناب موفق به دریافت تندیس زرین رضایتمندی مشتری شد.

ثبت ۷ رکورد جدید تولید ماهانه در خطوط مجتمع فولاد صنعت بناب شامل رکورد تولید ماهانه در مجموع ذوب و نورد ۱۰۶ هزار و ۲۸۰ تن در کل خطوط مجتمع در اردیبهشت ماه صورت گرفته و از  بدو تاسیس بی‌سابقه بوده است.

از این میزان تولید ماهانه ۱۹ هزار و ۹۳۴ تن در خط ۲ نورد شاهین، ۳۲ هزار و ۱۸۹ تن در خطوط نورد سهند، ماهانه ۶۲ هزار و ۱۹۵ تن در کل خطوط نورد و تولید ماهانه ۲۸ هزار و ۵۸۶ تن در ذوب شاهین،  15 هزار و ۴۹۹ تن در ذوب شهریار و در مجموع خطوط تولید ماهانه ۴۴ هزار و ۸۵ تن  در خطوط ذوب در اردیبهشت ماه از بدو تاسیس این مجموعه فولادی بی‌سابقه بوده است.

انسجام بخشی به تولید و تامین مواد اولیه، اقلام مصرفی، اصلاح زیرساخت‌ها در بخش‌های مختلف و حرکت با نیاز روز در بهره‌مندی از دانش و توان داخلی در دستور کار مدیریت مجموعه قرار گرفته که با نگرش رشد و توسعه همزمان در بخش‌های مختلف مجموعه در حال انجام است و با اولویت قراردادن امور کارکنان اعم از مسایل رفاهی و آموزشی، صورت می‌پذیرد.

نگاه ویژه به بازار مصرف داخلی و خارجی و برنامه‌ریزی برای رسیدن به سهم بیشتر از بازار مصرف کشور و همچنین افزایش میزان صادرات و توسعه بازار در کشورهای عربی، حاشیه خزر و ایجاد بازارهای صادراتی جدید از اهداف پیش رو خواهد بود .

مجتمع فولاد صنعت بناب با برخورداری از نیروی متعهد، متخصص و دانش و توان فنی بالا در حال حاضر یکی از جوان‌ترین و فعال‌ترین مجموعه‌های فولادی کشور است که محصولات فولادی خود را با کیفیت بالا روانه بازارهای داخلی و خارجی می‌کند.

انتهای پیام/

https://kasbnews.com/2134

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *