اجلاس دایا با محوریت کاربرد بلاکچین در توسعه کسب‌وکار

فناوری نوظهور بلاکچین، تغییرات اساسی و کلانی در سطح اقتصاد جهانی و به طبع آن اقتصاد منطقه‌ای و کشور ایران ایجاد کرده و همراه شدن صنایع و صنوف مختلف با این تحول بزرگ گریزناپذیر است. ادغام و همراهی صنایع مختلف و کسب‌وکارهایی با فناوری‌های نوظهوری مانند بلاکچین و استفاده از ظرفیت‌های اقتصاد مبتنی بر توکن می‌تواند تأثیر بسیار مثبتی در اقتصاد ایران و کشورهای منطقه ایجاد کند.

فناوری بلاکچین به دلیل مزیت‌هایی که ارائه می‌‌دهد (تمرکززدایی، شفافیت، تغییرناپذیری و…) شروع یک تغییر بزرگ در صنایع و حوزه‌های مختلف است. این فناوری می‌تواند تغییر مثبت بسیاری در صنایع مختلف، همچون معادن، بانکداری، بازارهای مالی و تجاری، بازرگانی، بیمه، انرژی، بازاریابی، صنایع هوایی، امور دولتی و… ایجاد کند.

به همین دلیل شرکت تدبیر اندیشان نوین افروز با تجربه‌ای چندین ساله در این حوزه و گردهم آوردن صاحبان علم و اندیشه در این راستا به‌منظور انتقال آگاهی و دانش و فراهم‌کردن زیرساخت‌های لازم برای آشنایی صنایع و صنوف بزرگ استان با این فناوری و پتانسیل‌های استفاده از این فناوری جهت رشد صنایع و صنوف، سلسله اجلاس‌هایی را با نام اجلاس دایا در کلیه مراکز استان‌ها برنامه‌ریزی کرده است.

طبق برنامه‌ریزهای انجام شده، این اجلاس در تمامی مراکز استان کشور به صورت دوره‌ای برگزار خواهد شد تا صنایع مختلف در استان‌ها بتوانند با ظرفیت‌ها و مزیت‌های بلاکچین و قراردادهای هوشمند در کسب‌وکار و همچنین اقتصاد مبتنی بر توکن آگاه شده و از آن‌ها در پیشبرد اهداف خود و کمک به اقتصاد کشور استفاده کنند.

https://kasbnews.com/10765