اسباب بازی

نمایش دستاوردهای ۳۵ تولیدکننده ایرانی اسباب بازی در نمایشگاه کالای کودک روسیه

در این نمایشگاه که هشتم اسفند ماه به عنوان یکی از مهم ترین رویدادهای فرهنگی در شهر مسکو افتتاح شد، انواع اسباب بازی و وسایل سرگرمی و محصولات کودکان و فعالیت های اوقات فراغت در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفت. این رویداد بستری است که در آن صنعتگران و تولیدکنندگان صنعت کالای کودک تعامل مستقیمی با مخاطبان خود داشته باشند. بهار هر سال متخصصان این صنعت از تمام مناطق روسیه و همچنین خارج از کشور به مسکو می روند تا در نمایشگاه تجاری بازی ها، اسباب بازی ها و سرگرمی ها در روسیه شرکت کنند.

این نمایشگاه منحصراً روی تولید کنندگان و توزیع کنندگان کالاهای کودکان متمرکز شده و با ارائه ترکیبی منحصر به فرد از طیف گسترده ای از محصولات و اطلاعات هدفمند این صنعت این نمایشگاه فرصت های بی شماری را برای ارتباطات تجاری بین شرکت های درگیر در این صنعت فراهم می کند. ۳۵ شرکت تولیدکننده اسباب‌بازی ایرانی با حمایت ستاد توسعه فناوری های فرهنگی و نرم معاونت علمی و سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، محصولات با کیفیت و جذاب خود را در معرض تماشای بازدیدکنندگان روس قرار دادند.

مسعود حسنلو دبیر ستاد توسعه فناوری‌های فرهنگی و نرم معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری که به عنوان نماینده این معاونت در نمایشگاه حضور داشت با ابراز خرسندی از حضور نمایندگان صنایع خلاق فرهنگی هنری ایران در این رویداد بزرگ، تصریح کرد: این رویداد به عنوان سرآغاز آشنایی بیشتر فعالان ایرانی با همتایان بین‌المللی خود می تواند زمینه‌های توسعه همکاری‌ها در این عرصه را فراهم کند. براساس اعلام معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، این رویداد چهار روزه که یکی از معتبرترین نمایشگاه‌های جهان در رشته اسباب‌بازی محسوب می‌شود، به جز ایران نمایندگان و فعالانی از کشورهای ترکیه، چین و ازبکستان نیز حضور داشتند.

نمایشگاه کالای کودک روسیه (Kids Russia) از هشتم تا ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ در شهر مسکو پایتخت روسیه برگزار شد. نمایشگاه کالای کودک روسیه (Kids Russia) یکی از بهترین و در حال رشدترین نمایشگاه های اسباب بازی ، محصولات کودکان ، سرگرمی ها و فعالیت های اوقات فراغت است. این نمایشگاه بستری است که در آن می توان از نزدیک همه صنعتگران و تولیدکنندگان صنعت کالای کودک را بینند./

https://kasbnews.com/10001