هوش مصنوعی در فتوشاپ

ورود هوش مصنوعی در فتوشاپ

ادوبی امروز اعلام کرد که ویژگی جدید Generative Fill در اواخر امسال به نرم‌افزار ویرایش عکس اضافه خواهد شد. این شرکت قول روش جدید جادویی را برای اینکار داده است، زیرا ویژگی مبتنی بر Firefly به شما امکان می‌دهد محتوای بصری را بر اساس درخواست‌های متنی گسترش دهید. برای مثال، اگر می‌خواهید در عکسی که گرفته‌اید، آسمان را تغییر دهید، قسمت مورد نظر را انتخاب کرده و تغییرات دلخواه را تایپ می‌کنید تا آن‌ها توسط فتوشاپ اعمال شوند. یا اگر نسبت ابعاد بیشتری برای عکس خود می‌خواهید ناحیه خارج از آن را انتخاب کرده و بخواهید تا صحنه را گسترش دهد.

اشلی استیل، معاون ارشد رسانه‌های دیجیتال ادوبی، می‌گوید: Generative Fill سرعت و سهولت هوش مصنوعی را با قدرت و دقت فتوشاپ ترکیب می‌کند. ادوبی اعلام کرده که این ویژگی با پرسپکتیو، نور و سبک صحنه اصلی مطابقت دارد و به شما این امکان را می‌دهد تا تصاویر را به‌طور اساسی تغییر دهید.

تصاویر هوش مصنوعی ساخته شده در فتوشاپ با امضای دیجیتالی نامرئی کدگذاری می‌شوند که نشان می‌دهد ساخت انسان یا محصول هوش مصنوعی هستند. این ویژگی از امروز به عنوان یک ماژول روی نسخه بتای دسکتاپ فتوشاپ در دسترس خواهد بود. ادوبی اظهار داشت که این ویژگی به طور کلی در نیمه دوم سال ۲۰۲۳ در دسترس خواهد بود.

انتهای خبر/

https://kasbnews.com/6981