واقعی Squid Game

نتفلیکس برنامه تلویزیونی واقعی Squid Game را برنامه ریزی می کند

نتفلیکس در حال جذب شرکت کنندگان برای یک برنامه تلویزیونی واقعیت است که از محبوب ترین سریال تاریخ خود، بازی Squid الهام گرفته شده است. با این حال، همانطور که در درام دیستوپیایی کره جنوبی به تصویر کشیده شده است، زندگی یا مرگ در خطر نیست. در عوض، ۴۵۶ استخدام‌کننده از سراسر جهان بازی‌هایی را انجام می‌دهند که «بدترین سرنوشت، دست خالی رفتن به خانه است» – از دست دادن یک جایزه ۴.۵۶ میلیون دلاری (۳.۸ میلیون پوند).

به گزارش کسب نیوز، نتفلیکس همچنین تایید کرد که این سریال محبوب اوایل این هفته برای فصل دوم تمدید خواهد شد. روز چهارشنبه، این پلتفرم اعلام کرد که مجموعه ۱۰ قسمتی جدیدش – Squid Game: The Challenge – “بزرگترین بازیگران و جایزه نقدی یکجا در تاریخ تلویزیون واقعیت” را ارائه خواهد کرد.

همانطور که [بازیکنان] از طریق یک سری بازی با الهام از نمایش اصلی – به علاوه اضافه‌های شگفت‌انگیز جدید – رقابت می‌کنند، استراتژی‌ها، اتحادها و شخصیت‌های آن‌ها در حالی که رقبا از اطرافشان حذف می‌شوند مورد آزمایش قرار می‌گیرند.

شرکت کنندگان باید حداقل ۲۱ سال سن داشته باشند. آنها باید انگلیسی صحبت کنند و تا ۴ هفته در اوایل سال ۲۰۲۳ برای فیلمبرداری در دسترس باشند.

۴۵۶ شرکت‌کننده، اشاره‌ای به سریال تخیلی دارند که تعداد بازیکنان آن یکسان است و قهرمان اصلی آن سئونگ گی‌هون نیز به عنوان Player 456 شناخته می‌شود.

بازی Squid: چگونه یک نمایش نتفلیکس جهان را تحت تأثیر قرار داد
اخطار Squid Game توسط شورا به والدین ارسال شد
سریال مهیج کره جنوبی داستان افراد بدهکار را روایت می کند که برای یک جایزه نقدی هنگفت در یک سری بازی های مرگبار کودکان رقابت می کنند.

این سریال به عنوان محبوب ترین سریال نتفلیکس در تمام دوران رکورددار است و در ۲۸ روز اول عرضه آن توسط ۱۱۱ میلیون کاربر پخش شد.

کارگردان، نویسنده و تهیه کننده اجرایی Squid Game هوانگ دونگ هیوک روز دوشنبه در بیانیه ای گفت: “سال گذشته ۱۲ سال طول کشید تا اولین فصل بازی Squid Game زنده شود. اما ۱۲ روز طول کشید تا بازی Squid Game به بهترین فصل تبدیل شود. سریال محبوب نتفلیکس همیشه.”

نتفلیکس با رقابت شدیدی از سوی رقبای استریم مواجه است، اما پس از افزایش قیمت ها و ترک روسیه نیز مورد ضربه قرار گرفت.

در ماه آوریل، کاهش شدید مشترکین را فاش کرد و هشدار داد که میلیون‌ها نفر دیگر قرار است این سرویس پخش را ترک کنند.

این امر بیش از ۵۰ میلیارد دلار از ارزش بازار شرکت را از بین برد، زیرا کارشناسان هشدار دادند که این شرکت برای بازگشت به مسیر با مشکل مواجه است.

انتهای خبر/

https://kasbnews.com/5930

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *