مرسدس بنز

خودروساز آلمانی برای رفع مشکل آتش سوزی خودروهای خود قطعه ندارد

به گزارش کسب نیوز به نقل از راشاتودی، شرکت دایملر به مالکین حدود ۸۰۰ هزار خودروی لوکس مرسدس بنز در مورد یک نقص فنی که می تواند منجر به آتش سوزی شود هشدار داد، اما می‌گوید که در حال حاضر هیچ قطعه ای برای تعمیر این نقص ندارد.

این خبر ابتدا توسط روزنامه آلمانی بیلد Bild و سپس رویترز در روز سه شنبه گزارش شد و هر دو به نامه دایملر به مالکان مرسدس بنز اشاره کردند.

در این نامه آمده است که نقص فنی این خودروها در نشت پمپ خنک کننده تشخیص داده شده است که می تواند منجر به گرم شدن قطعات شود و در نتیجه، “خطر آتش سوزی را ایجاد می‌کند.

بر اساس این گزارش، دایملر بعداً صحت این نامه را تأیید کرد.

این شرکت همچنین اعلام کرد که در حال حاضر امکان فراخوان دسته جمعی خودروها وجود ندارد چرا که کمبود قطعات ضروری وجود دارد.

در این نامه آمده است: در عین حال، رانندگی با وسایل نقلیه آسیب‌دیده باید به شیوه‌ای محتاطانه صورت گیرد و استفاده از آن باید به حداقل ممکن کاهش یابد.

در بیانیه جداگانه‌ای شرکت تابعه دایملر اعلام کرد که اطلاعیه‌ای در مورد فراخوان رسمی خودروهای دارای این مشکل در ماه نوامبر منتشر شده است.

در این بیانیه آمده است که مالکان خودروهایی که تحت تأثیر این فراخوان قرار می‌گیرد، باید فوراً با نزدیک‌ترین شریک خدمات مرسدس بنز تماس بگیرد.

دایملر گفت که قصد دارد از اواسط تا اواخر ماه ژانویه جایگزین کردن قطعات آسیب دیده را آغاز کند، اما هنوز تاریخی مشخص نشده است.

انتهای پیام/

https://kasbnews.com/4369

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *