محصولات حلال در اجلاس اقتصادی روسیه

بازار محصولات حلال در اجلاس اقتصادی روسیه و جهان اسلام

شرکت‌های روسی این روزها در شهر کازان روسیه محصولات خود را که با شریعت اسلامی «حلال» مطابقت دارد، را به نمایش می‌گذارند. «بازار حلال در روسیه» در چارچوب رویدادها و فعالیت‌های «مجمع کازان روسیه – جهان اسلام» برگزار می‌شود و این بازار از ۱۷ تا ۲۱ می(۲۷ تا ۳۱ اردیبهشت) دایر است.

رویداد بازار حلال در روسیه ده‌ها برند نوظهور را گرد هم آورده که مشتاقانه آماده ارائه محصولات خود در بازار حلال هستند، جایی که شرکت‌ها محصولات خود را که با قوانین اسلامی سازگار است، به نمایش می‌گذارند. در «بازار حلال در روسیه» شرکت‌ها، مواد غذایی، لوازم آرایشی، پوشاک، لوازم خانگی، لوازم جانبی و کالاهای خانگی را عرضه می‌کنند.

روز گذشته در کازان، پایتخت جمهوری تاتارستان روسیه، رویدادها و فعالیت های مجمع «روسیه – جهان اسلام» آغاز به کار کرد و نشست‌های این مجمع تا امروز جمعه ادامه دارد. هدف این اجلاس تقویت همکاری‌های روسیه و جهان اسلام و بستری برای هم‌افزایی برنامه‌های اقتصادی، علمی، فنی، فرهنگی و انفورماتیک از طریق ساختارهای مختلف سازمان همکاری اسلامی است. برنامه کامل این رویداد در وب سایت اجلاس (kazanforum.ru) موجود است.

انتهای خبر/

https://kasbnews.com/6970